Hanazakari no kimitachi he

Cím: Hanazakari no kimitachi he
Mangaka: Nakajo Hisaya

Hossz: 23 kötet
Kiadási év: 1996-2004
Kiadó: Hakusensha

Fordító: Via
Átírás: Hepburn

Leírás: Mizuki azért érkezett Japánba, hogy találkozhasson kedvenc magasugrójával, Sano Izumival. A fangirlökről tudvalevő, hogy bármire képesek, hát vele sincs ez másképp. Fiúnak adja ki magát, hogy egy iskolába járhasson imádottjával. De a rajongásnál vannak sokkal mélyebb érzések is, mondjuk a barátság, és a szerelem, de egyáltalán nem egyszerű az első nagy lamúr hullámvasútján lovagolni, ha közben állandóan ott lebeg az ember feje fölött a lebukás veszélye. Vajon hogyan boldogul hősnőnk egy fiúiskolában?

Letöltés:
1. kötet     2. kötet     3. kötet     4. kötet     5. kötet
6. kötet: [26.fejezet] [27. fejezet] [28. fejezet]

Legutóbbi bejegyzés
Következő poszt
Hozzászólás

22 hozzászólás

  1. Adrienn

     /  december 27, 2010

    Nagyon kellemes Karácsonyi ünnepeket Kívánok!
    Tavaly év végén kaptam ajándékba egy részt ebből a sorozatból, de idén úgy látszik nincs a topp listán, pedig én még mindig nagyon szeretem! Köszi az eddigi munkátokat, várom a folytatást, mert én egy türelmes olvasó vagyok. Sok-sok puszit Nektek, és Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!

    Válasz
    • Szia! Örülök, hogy írtál. Sok minden történt ez alatt az egy év alatt, de örülök, hogy még mindig kitartasz a sorozat mellett *ölel* Az ok, amiért nem kaptál Karácsonyra Hanakimit nagyon egyszerű… Elromlott a gépem:'((( Pedig pont egy hónapja estem neki a sorozatnak újult erővel. Viszont megjavították a gépet, és már kész a kimaradt két fejezet, úgyhogy újévre biztosan lesz olvasnivaló, ha már Karácsonyra nem sikerült;) Kitartás! Igyekszem:) És örülök, hogy írtál!

      Válasz
  2. Senna

     /  május 13, 2011

    Aranyos a sztori, a karakterek. Örülök, hogy belekezdtem. Bár már olvastam egy hasonló mangát, mégis két alkalom alatt kivégeztem az eddigi fejezeteket. Remélem tovább halad majd a történet. Az a 23 kötet nem lehet kis falat, de kitartás 🙂 Várom a folytatást és köszi az eddigieket. Chu

    Válasz
    • Szió~ Örülök, hogy tetszett:) Igen, vannak hasonlók, mondjuk a legtöbb a HanaKimi után született, szvsz ebből a gender-bender műfajból ez a legesleg, de én elfogult vagyok ^.^ Hát igen, a 23 kötet elég ijesztő, és most volt is egy hosszabb szünet, amiért nap mint nap összeszégyellem magam, de már beindult a gépezet, úgyhogy előbb utóbb legyűrjük az összeset:) Köszönjük a bíztatást:)

      Válasz
  3. Kazumi

     /  május 19, 2011

    Nagyon tetszik a sztori, jó volt olvasni az eddigi fejezeteket! Érdemes volt belekezdenem, jókat nevettem rajta! Kitartóan várom a folytatást!

    Válasz
    • Örülök, hogy tetszett a sztori~ Nekem ez az egyik kedvenc mangám, úgyhogy a folytatást is csak ajánlgatni tudom:) Igyekezni fogunk, hogy ne kelljen rá olyan sokat várni, mint eddig:)

      Válasz
  4. Adrienn

     /  július 18, 2011

    Nagyon szépen köszönöm az új részt! Apró örömöktől szép az élet! Ez is egy ilyen szépítő!

    Válasz
    • Áááá~ Még ne olvasd el!:D KIhagytam egy fejezetet… Véletlenül^^” De már félig kész, holnapra meglesz:P Mondjuk, ha már elolvastad, akkor mindegy:D Remélem, tetszett, és örülök, hogy örülsz:D

      Válasz
  5. Adrienn

     /  július 30, 2011

    Köszi a gyors módosítást! Hozzáteszem kerestem a hiányzó részt, de azt hittem először, hogy rosszul csináltam én valamit, és összekevertem esetleg, az extra rész sorszámával, de hát még sem én voltam a hunyó! Az olvasásnál pedig aztán a helyére került minden.
    Nagyon köszi mégegyszer! Legalább két friss jött, gyors egymás-utánban!( A kis Telhetetlen!)

    Válasz
  6. Rukia1991

     /  február 3, 2012

    Én most kezdtem el olvasni és nagyon tetszik eddig, már alig várom a folytatást 🙂
    Lehet, hogy én vagyok a béna, de akárhányszor letöltöm a 26. fejezetet, mindig hiányzik a 24. oldal 😦

    Válasz
    • Ez furcsa O.O
      Lecsekkoltam, és úgy néz ki, tényleg kimaradt a zip-ből. Nem tudom, hogy történhetett:S Minden esetre javítjuk, és nagyon szépen köszi, hogy szóltál~ *hugs*

      Válasz
  7. Rukia1991

     /  február 6, 2012

    Kösziii 🙂
    Már azt hittem nálam van a gond 🙂

    Válasz
  8. perecke

     /  március 25, 2012

    Sziasztok!
    Édes ez a történet! Én is várom a folytatást.
    Köszönöm az eddigi részeket!

    Válasz
  9. barbyie

     /  március 31, 2012

    hali
    itt is törölve lettek a kötetek :/

    Válasz
  10. Senna

     /  február 1, 2013

    Köszi az új fejezetet!
    Már nagyon vártam, édes ez a sorozat. Akkor várom a márciust is, mert még sok minden előttünk van (23 kötet…O.o)

    Válasz
    • A március nem jött össze, bocsi >< Kicsit csúsztak a munkáim~~~ De így áprilisra azért hoztunk folytatást:D

      Válasz
  11. Lexi

     /  április 17, 2013

    Hello!
    Az AnimeAddicts segítségével keveredtem ide (ha ez reklám, és nem szabad, akkor ezer bocs ^^), és már így, az első hozzászólásom alkalmával is szeretnék millió és egy köszönetet küldeni Neked/Nektek! Ahogy ott is írtam, 5 év után tegnap néztem újra a japán HanaKimi doramát. A semmiből jött az ötlet, hogy megint látnom kell, de hiányérzetem maradt, így feltúrtam a netet, és ráakadtam erre a mangafordításra. Nem tudom, ide mikor került fel a 6/27-es fejezet, de AA-ra hosszú szünet után, 16.-án, vagyis aznap, mikor valami felsőbb sugallatra előszedtem a sorozatot, A SORSSAL pedig nem lehet vitatkozni, folytatni KELL. 😀
    (Ha szükséges, angol verzióból történő fordításban talán még segíteni is tudok, csak legyen folytatás, légyszi-légysziiii~!! \\*o*//)
    És még egyszer millió köszi!
    L.

    Válasz
    • Hát eszünkben sincs vitába bonyolódni a sorssal~~~XD Úgyhogy fenn is van a következő fejezet XD Reméljük, tetszeni fog:D
      Amúgy köszönjük szépen a kedves szavakat~ A sorozat tényleg álldogált egy ideig, de a tervek szerint idén már normális ütemben fog folytatódni;) Pont jókor bukkantál rá újra:D
      Még egyszer köszi a kommentet~~ ❤

      Válasz
      • Lexi

         /  április 20, 2013

        Ez esetben csak ismételni tudom magamat: KÖSZIII~!! 😀 Új rajongótok van. 😉

  12. Yayoi-chan

     /  július 5, 2013

    millió köszönet a csodás munkákért *w* én is az AA-n olvastam először és onnan kötöttem végül itt ki 😀 megkérdezhetem ha nem tolakodás hogy mikor lesz belőle friss?? meghalok annyira jó ez a manga *w*

    Válasz
  13. dorina

     /  szeptember 26, 2015

    Lesz esetleg további fejezet?
    Köszönöm!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

