Tokió Lasztocska

Cím: Tokió Lasztocska
Mangaka: Mijosi Furumacsi

Hossz: 2 kötet (10 fejezet)
Kiadási év: 2010
Kiadó: Mag Garden

Fordító: Fyndra
Átírás: magyar

Leírás: A Meidzsi-kor végén járunk, Tokióban. Hana 17 éves, el kell tartania öccsét, így elszegődik szolgálólánynak Arima gróf házába. Csakhogy azzal nem számol, hogy a ház új ura egy mindössze 19 éves fiú, a klasszikus romantikus formula így működésbe lendül, a két fiatal pedig a társadalmi különbség ellenére egymásba szeret.

Szolgálati közlemény: Jó ideig csak tippelgetni lehetett a címre, de mint a második kötetből kiderült, sikerült pontosan betalálni a helyes változatba 🙂  A “lasztocska” valóban orosz nyelvi utalás, jelentése “fecske”. 🙂

Letöltés:
1. kötet (1-5. fejezet)
2. kötet (6-10. fejezet)

Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

11 hozzászólás

  1. Senna

     /  június 2, 2011

    Aranyosnak tűnik és szép a grafikája. Kíváncsian várom, hogy csiszolódnak össze és az első dühös kirohanást…már az úrfi részéről 😉
    Köszi az első fejezetet! (ja a kredit lapon még az extra.hu-s címetek van)

    Válasz
    • Én is kíváncsi vagyok, mi lesz ebből. Bízom benne, hogy több van a fiú karakterében, mint amennyi elsőre látszik 🙂 (különben nem leszek jó véleménnyel a mangakáról, akinek jól megelőlegeztem a bizalmat :P)

      Az extrás cím direkt maradt, nagyon sokáig voltunk ott, nem akartunk megválni tőle, ezért még mindig él, csak átirányít wordpress-re 🙂

      Válasz
  2. wikka1988

     /  június 8, 2011

    Köszi a fordítást!!!! Neki is kezdek! 🙂

    Válasz
  3. Adrienn

     /  július 18, 2011

    Nagyon aranyos! Egy tűzről pattant (csendesnek kellene lenie)szolgálólány, és eggy elvileg ház ura, aki holt udvarias! A szokásostól fordított szereposztás! Kiváncsi vagyok!

    Válasz
  4. perecke

     /  október 1, 2011

    Bocsi, hogy így ismeretlenül…!
    Eszembe jutott valami a fecskéről (lasztocska).
    Egy koreai doramában a dzsigoló megnevezés helyett használták a fecske kifejezést.

    Válasz
    • Semmi gond 🙂
      Wowww, ez tök jó, felírtam; egyelőre tényleg nem tudom, mi lesz a cím és a manga kapcsolata, de ezt jó tudni 🙂 Nagyon köszönöm, hogy szóltál! 🙂

      Válasz
  5. Adrienn

     /  január 31, 2012

    Engem nem enged a gépem letölteni védelem miatt.
    Egy másik gépről majd újra megpróbálom.

    Válasz
    • Uh, na igen, amit nem teszteltem… Ha más gépen se működne, mindenképp szólj; elvileg ez egy “tiszta” oldal, de vannak érzékenyebb tűzfalak, amik ennyitől is frászt kapnak ^_^;

      Válasz
  6. Adrienn

     /  január 31, 2012

    Végre sikerült, és letöltöttem otthon. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz még belőle! NGYON VÁROM A FOLYTIT.

    Válasz
  7. Senna

     /  március 21, 2012

    Köszi a folytatást! Ha felszínesen nézzük még csak egy aranyos sztori, de most már egyre több konfliktus van kialakulóban…és kíváncsi vagyok milyen apropóból kap majd több szerepet Murai-san… van-e kapcsolata valahogyan az Arima családdal…elkalandoztam 🙂

    Válasz
  1. Mangák |

Vélemény, hozzászólás?

